Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - - - ROZHOVORY - - - - - - - - - - -

...mimo časoprostorový kritéria

...mimo časoprostorový kritéria

Job (ex-L´Point)

autor: maxim horovic | 29. 03. 2006, 13:36:56 | návštěv: 6916 | reakcí: 1

"To už musí bejt nějakej extrabizár mejdan (nejlíp) v horách, abych vytáh´ svý unavený kosti do terénu za muzikou a kyslíkem.", říká Job alias Honza Krejča, známá to postavička pražské indie scény. Svého času třímal mikrofon v L'Point, nyní připravuje pořady Star Guitar a No Future na Óčku, je také jeden z činovníků Silver Rocket Records...

Čemu věnuješ nejvíce pracovního času vedle „angažmá“ na Óčku?

Psaní do různejch časáků. Jen namátkou - Skvělá. Reflex. Snuff.

Děláš muziku? Výborná kapela L´Point je navždy mrtva?

Na aktivní dělání muziky nezbývá díky pracovnímu vytížení moc času. L'Point se naštěsti podařilo lokalizovat mimo časoprostorový kritéria. Slovní spojení "navždy mrtva" v týhle souvislosti úplně přesně nesedí...

Jakou muziku máš nejraději? Tvrdé kytary, nebo i elektroniku, jdeš stylově napříč?

Mám rád muziku na rozhraní harmonie a disharmonie. Líbí se mi věci vokální, akustický, dřevní, syntetický i nepravděpodobný. Žánrově příliš nerozlišuju, škatulky jsou pro hudební publicisty... A to při nejlepší vůli nejsem.

Máš nějaký soukromý objev na české scéně? Tušení budoucí velké kapely? Nemyslím nutně všeobecné hvězdy, ale třeba co se týče kvality, jedinečnosti?

Existuje nekonečně mnoho galaxií kapel, je těžký říct která patří mezi Supernovy a která mezi černý díry. Mladý kapely jsou fajn, protože sázej extrémně na energii. Takhle mě loni překvapili např. Vincent Vega nebo Vas Szuszanne z Moravy. Já mám možná ale ještě radši vyzrálejší party, takže do budoucna sázím na Anyway, C, Deverovu Chybu, Gnu, Květoslava Dolejšího, Lyssu a OTK. Originál vedle originálu!

Nemáš pocit, že punk/HC scéna je uzavřená do sebe, nedůvěřivá, někdy komunitní až elitářská?

Rozhodně nepatřím mezi experty na punk/HC scénu, takže na tuhle otázku se spíš zeptej někoho z Czechcore.cz. Tam se tenhle problém řeší od nepaměti. Má to svojí logiku - pokud máš pocit, že je něco výjimečný, tak máš taky snahu to chránit a izolovat od zla konzumního systému. Někdo vidí tu čáru mezi černou a bílou zřetelně, pak jsou i takoví, kteří vnímají spektrum barevnějc, protože mají víc osobních zkušeností ve styku s ostatníma D.I.Y. nadšencema.

Největší koncertní zážitek poslední doby?

Pete Philly & Perquisite + Saian Supa Crew. Hodně energie, našlapaný nápadama, souhra týmů, zkrátka výborný. Na to lepší ale pořád čekám. Vzhledem k tomu, že se na Sedmičku chystají kapely od Jealous Records (Bullet Union, That Fucking Tank) snad oprávněně...

Co bys doporučil z věcí budoucích: desky, kapely, koncerty?

Z desek? Momentálně jsem nadšenej z Mudhoney - Under The Billion Suns, moc se těšim na The Black Heart Procession - The Spell, Liars - Drum's Not Dead (schánim už od února!), Dizzie Rascal - Maths and English, Jamie Lidell - TBA, v českém luftu začínaj "zavánět" novinky od Gnu, Deverovy Chyby a Céček. Bližší seznámení mě v nejbližších hodinách, dnech a měsících čeká s Essex Green, Pissed Jeans, Danielson, Deaco a Jimmy Edgarem. Zásadní jarní koncerty vidíš u předchozí otázky, skvěle se jeví line-up letošního Free Dimension Festu i Silver Rocket Summer Saga na Točníku!

Jaké to je pracovat na Óčku? Máš dostatečnou svobodu v tvorbě pořadů? Není omezující patrný nedostatek videoklipů? Nic ve zlém, ale není snaha předělat Star Guitar směrem ke stylové různorodosti daná i úzkým výběrem klipů z kategorie punk/HC?

Chodim si tam odpočinout, s tim že kromě moderování si připravuju i scénářovou kostru ke studiovým improvizacím. Sehnat klipy je někdy potíž, ale nestěžuju si. Dobrý pecky se určitě vyplatí opakovat (zvlášť, když SG běží jednou za 14 dní). Ke stylový různorodosti tíhnu od začátku, to nemá s možnostma výběru klipů co dělat.

Už je nějaký termín, kdy se změní ksicht Star Guitar, kdy ho nahradí jiný pořad?

Žádnej termín, nic takovýho. Vím, že jsem o tom mluvil už začátkem roku, ale minimálně do konce léta to není aktuální...

Jak se ti líbí Noc s Andělem?

To mi nic neříká... V noci spim.

Čteš nějaký tuzemský hudební tisk? Který je tvůj oblíbený plátek?

Blbci jako já moc nečtou. Ale je fakt, že když někde na návštěvě vidím jak se válí Rytmus života nebo Chvilka pro tebe, tak po tom sáhnu. Sice je to skoro komplet vyfantazírovaný, ale většinou tak, že bys to nevymyslel.

Jezdíváš za muzikou i mimo Prahu? Vím že nejsi hudební publicista, ale máš nějaký kontakt s mimopražskou hudbou?

Hele, ani moc ne. To už musí bejt třeba nějakej ten fesťák anebo nějakej extrabizár mejdan (nejlíp) v horách, abych vytáh' svý unavený kosti do terénu za muzikou a kyslíkem.

Nějakou „jobovku“?

Trpělivost růže přináší.

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 1
curse
25. 08. 2006, 00:38:33
sympaťák, co dodat, díky za uvedení rozhovoru...

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek