Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - - - - REPORTY - - - - - - - - - - - -

Yellow Press, Mass Genocide Process

Yellow Press, Mass Genocide Process

04.04.2006 Babice u Uherského Hradiště, Kulturák

autor: maxim horovic | 6. 04. 2006, 20:00:09 | návštěv: 3711 | reakcí: 0

Hledám méno v telefonu: Jer_C.
- Hele, možná bych moch vzít káru a vyjet do Babic, sou tam Yellow Press, nejel bys?

Babice. V životě sem vo nich neslyšel, ale mapa mluvila jasně. Sto kiláků na Uherský Hradiště. Žerzeji, musíš navigovat, a možná tam trefíme. Žádný polňačky, hladká cesta do ráje. O tom se mi zdálo. Na cestě si hráli igráčci, všude samý puchejř a kráter, co nesmyje žádný déšť. Obecní silničky poseté neštovicema. Kocháme se západem tušeným kdesi v prdeli mraků. Po stranách voda. Tak akorát na průjezd.

Babice. Kde vole, tak na ně halekej, kde tu maj Kulturák. Smrdutá knajpa U Jakuba, klasický lištovaný sálek z komančových dob, tlamajzny zírají na velkolepý plátno. Čumim. Posílají nás jinam. Kulturák jako zadní trakt setmělého obecního úřadu. Sklepní hospoda, v kamenným slohu a podepřená vobloukama, nádhera, chcípácký pingl nadšený z dorazivších ksindlů, vous, panděro a předčasně zvadlé pohyby. – Nealkoaholické pivo. – Nemám. – Kurva. Tak ňákou tu barevnou vodu... Rezignace. Okolo místní i přespolní. Nejseš z Velehradu?, vodhadnul mě na věrozvěsta a nebyl daleko od pravdy. Ne, kámo, to fakt nejsem. Pochybovačně mžournul tabákem. Tak potom ste dvojčata.

Kdeže sál, dřevěný trámy v podlaze, dokola opony a vzadu lešení naplněné do pěti metrů umakartovýma stolama. Stolová hora. Babylonská čurda. Čtyři rafani stojí proti tobě: Mass Genocide Process. Můj první styk. Byl jsem neoholený a nemytý, takže jsme si voněli navzájem. Přímočará ražba dvou kytar, bicí jako splašené nunčaky a basa - beranidlo. Příjemná půlhodinka, romantický grindcore, dechberoucí sehranost. S prvním úderem se vznesli metr nad zem a tam drželi do konce. Kytaristovo „Pičo, to je v piči,“ nebylo na místě. Všichni měli správný směr, jeli jsme rychle.

Yellow Press a MGP? Hódně vzdálený bratranci. Postpunkový riffy jako trhací kalendář na zemi. Kvalt a show. Kytarista hmátl do kláves a hned na to skočil o dva metry dál k mikrofonu. Jeden mikrofon uprostřed a tři s kytarama se vo něj rvali. Chlapík zapadlej v bicích vypadal jako hubená verze sebe sama, ne že by ho to nějak omezovalo. Když měl pocit, že je málo vidět, vstal a řekl, že je mu hic, sundal kalhoty a skočil zpátky. Zpěvák s kytarou ti řval do ksichtu, často mimo mikrofon, objímal se s parťákem, jak si krásně rozuměj, divák jako partner, na jednom pódiu. Punk a dance, neučesané, nakřivo a chytlavé jako jemně zhulená kráska, co ti padá do vočí. A pak že prej babice...

Prohlédněte si fotky z akce

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek