Born to Lose

Born to Lose

Old Scars

autor: horovic | 24. 05. 2007, 10:23:54 | návštěv: 3319 | reakcí: 0

Tohle není texaský masakr motorovou pilou římská několik, tohle je čtvrtá deska tamních Born to Lose, která uvádí jejich současné evropské turné. Co můžete čekat?

Svižný, nakopávací a nekompromisní punkrock bez melodických vytáček a prázdného přešlapování. Héééja, sborové pokřiky a refrény, řízná a krátká kytarová sóla, jedna rychlost, žádný mezipřistání, hovadská krása kolektivního tance, mosh. Čistý punk, hodně old a hodně easy, přímočará flusačka tónů, hobel parket, svinský záda a rochnění v kotli.

Texasští kick ass punkrockeři mi připomínají někdejší pražskou kosmopolitní kapelu Dirty Pictures, na které sem vyrůstal. I dneska mi vlhnou oči a dávno suchý flašky od vodky a rumu se nalejvají někdejší žízní. Dirty Pictures se odehrávají v jiné rychlosti, místo 45 spíš 33, ale hlas zpěváka je podobně zastřený a osobitý. Born to Lose nejsou tak členití, táhnou na bránu, v kopačkách a bez chráničů, kopou se do zadku a trefujou furt do černého. Někdo to rád černé a bílé, někdo horké a i když sem vystydlej pro tendle ranek, dřív bych si urval ruce nohy po prvním songu...

Dalekonosné echo kytar a táhlý sborový zpěv, za který by se nestyděl ani nacvakaný stadion. Nevim jestli je to tím, jak deska pokračuje v podobném duchu nebo přirozenou inklinací k neopunku amerického střihu, ale z nášlapných min jsou slepé patrony a prozíravým se stává ten, kdo holduje raným Green Day nebo Rancid. Možná je na mě sedmnáct tracků hodně, možná sem starej kňour voprcanej vlastníma pochybama.... Jisté je, že koncertně musí tahle kapela pohltit, i kdyby měli lachtaní ruce a kozí pysky.

Žánr: punkrock
Celkový čas: 47:35
Vydavatel: „I Used to Fuck People Like You In Prison“ Records