SoCRaTeS

SoCRaTeS

s/t

autor: Jer_C | 5. 10. 2006, 21:46:08 | návštěv: 3351 | reakcí: 5

Pokud si vzpomínáte, na kopřivnickém Monkey Festu měla původně vystoupit i francouzská smečka Socrates, kterou nakonec nahradili Sir, Yes Sir - "oříznutá" verze Socrates. Ač vystoupení dua basa/bicí bylo v pravém slova smyslu plnohodnotnou náhradou, přesto mě trochu mrzí, že jsme něměli možnost vidět kapelu v plné síle. Soudě podle jejich desky, byl by to proklatě intenzivní zážitek.

Nedělní odpoledne, poklidně odbíjejí zvony. Najednou se zničehonic přižene vichřice a celou idylku nemilosrdně smete. Vypuká panika, ohlušující bordel, křik. Uběhne pár sekund, je po všem. Kytara vybrnkává uklidňující melodii, v dáli doznívá bouře. Probíráš se z šoku, nasloucháš tichu a najednou je to k nevydržení, chce se křičet, skákat, dělat zdánlivě nesmyslné věci. Jakkákoliv slova ztrácejí na významu. Bože, tohle je tvůj smysl pro humor? Jsi dost sarkastický.

Socrates hrají parádní bordel, písně však nepostrádají nápad, melodii ani pevnou formu. Pár poslechů a budeš mít nutkání pobrukovat si s nima. Celá sranda má jen dvanáct minut, ale je dostatečně intenzivní na to, aby ti jedna dávka nestačila, budeš točit pořád dokola. Rychlý, řádně ohulený melodický bordel, start-stop kytary, hlasivky na pokraji vyvrhnutí, jízda. Však zkus a uvidíš. Jsou tu jen dvě možnosti: nepochopíš nebo se zamiluješ.

Žánr: emo-violence
Nosič: "3" CD
Celkový čas: 12:19
Vydavatel: Gaffer Records
  • First Issue With Your Conscience
  • Second Issue With Your Conscience
  • Third Issue With Your Conscience
  • Fourth Issue With Your Conscience
  • My Philosophy You Use That Word But You Don't Understand It
  • I Wish I Had Big Tits In Order To Shake 'em In A Hip Hop Video Cup Among Cute And Smart Guys
  • Dear God Where Is Your Sense Of Humour.. Is That Your Eight Day Hangover?
  • When I Was Young I Always Wanted To Be The Greatest Cowboy Fucker But Now I Don't Want To Be A Terrorist Anymore
  • That Guy You Saw On TV Is A Good Friend Of Mine So I'm Not Just 'Anybody'
  • When I Become A Millionaire I Will Buy A Huge Car And Everybody Will Understand It Because Huge Cars Are So Usefull
  • Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 5
    BuKaKe
    18. 12. 2006, 14:25:39
    ... naopak.

BuKaKe
    18. 12. 2006, 14:25:25
    na organizovaným zmatku v hudbě neshledávám nic závadnýho.

Jer_C
    7. 10. 2006, 12:50:28
    díky za osvětlení, když chybějí přesné informace, improvizuješ a dost věcí se zkreslí.

5. 10. 2006, 23:16:20
    K tomu zmatku sem přispěl i já, hodně kanálů. Koncert to byl úžasný, ohromná síla.

lilac
    5. 10. 2006, 22:24:08
    po boku socrates sem hral dva koncerty a je to skutečně geniální na živo, ale je tu trochu zmatek, SIR, YES SIR neni osekaná verze, je to plnohodnotná kapela kde Frank hraje na bicí, ale v Socrates hraje na kytaru a zpívá a basák Vincent nemá se Socrates normálně nic společného. Socrates bylo duo kytara/bicí a ted je s nimi ještě zpěvačka ... no snad sem to trošku osvětlil.