Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - RECENZE HUDBA - - - - - - - - -

Liars

Liars

TFCF

autor: Max Švarc | 20. 11. 2017, 01:33:55 | návštěv: 209 | reakcí: 0

Přiznám se, že ani u jedné z kdy slyšených desek jsem se necítil tak moc jako u při poslechu back catalogu Blast First. TFCF jde za hranici tzv. dobrého vkusu jak buldozer, který se snaží rozrýt obrysy sarkasmu až k surreálnému nerozpoznání.

Ať už vleklost, s jakou teď už jen za nástroji se klonující
Angus Andrew plíživě vniká do prvních taktů, patří k taktickému vyčkávání, při kterém máte šanci vzdát další poslech anebo jen naladit aktuální rozpoložení, nejpozději při Cliché Suitese začnete smát.

D
ůvodem nebude falšovaná směšnost, ale zkušený, byť trochu cynický pohled na období, které je s takovou chutí dnes idealizováno jako zlatý věk prvotních indierockových impulzů. Face to Face with My Face pak toto prokletí vymazává razantnější elektronizací, kterou jsme se naučili přijímat jako samozřejmost, dotykové displeje zde vyplouvají jak galéry na širé moře vstříc abstraktním náladám tracku, některé tonou.

Ambientní názvuky, deformovaná new age struna, duhový oblouk o víc jak dekádu zpět prolnou původně zřejmé náznaky v 
Emblems of Another Story, což znamená, že koncept funguje reverzně tam i zpět, přičemž sílu samotné desky může prověřit až druhá polovina více jak půlhodinového ponoru za svatebním závojem.

Ne, kolovrátková No Trees No Branches pouze oddaluje platnost odhadu. Protáčivé kolo levné syntetické melodie, bicí, jejichž až obludnou klopýtavost podtrhává basová smyčka, nic nespěje nikam.
Cred Woes, střelba do řad chlebodárné Millerovy stáje, EBM 2.0 narážející na útesy mikrokytarových názvuků. Obžaloba společenského stereotypu, namotávačka.

Coins
in My Caged Fist chrastí, cinkají s každým platícím uživatelem Spotify, ,dechy‘ vyplňují prázdnotu, jako kdyby se kolem domácího studia motal Foetus, avšak smířlivé uspokojení přichází až s Ripe Ripe Rot. Že Angus umí pomalé písničky umotat ke konci desek (podobně jako Bobby v Primal Scream), zde, stejně jako kdysi na Drum’s Not Dead, potvrdí. Skutečnou kremaci tvůrčí úsilí ale přednese až se závěrečným 11. trackem, což lze při současném solitérství hlavního protagonisty považovat – v paralele s The Fountain And Its Monologue (2004) i vzhledem ke kryptickému názvu alba, když TFCF znamená Theme From Crying Mountain – za skvělý vtip i závěrečnou pointu.

V diskografii jedna z lepších desek. Nijak razantní, ale nutící přemýšlet v souvislostech.


LIARS (USA, Mute) vystoupí v Underdogs‘ Bar Praha společně s Povodím Ohře dne 20. 11. 2017 od 20.30h.

Informace

Velký obrázek: titulní strana alba
Žánr: postpunk, electronica
Nosič: CD/LP/MP3
Celkový čas: 37:56
Rok: 2017
Vydavatel: Mute
WWW: https://liarsliarsliars.com
Seznam skladeb:

01. The Grand Delusional
02. Cliché Suite
03. Staring At Zero
04. No Help Pamphlet
05. Face To Face With My Face
06. Emblems Of Another Story
07. No Tree No Branch
08. Cred Woes
09. Coins In My Caged Fist
10. Ripe Ripe Rot
11. Crying Fountain

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek