Adonis DNA

Adonis DNA

Until Age Eleven She Knew Nothing of Christ

autor: Tereza Wontová | 26. 07. 2016, 22:12:31 | návštěv: 2319 | reakcí: 0

Když se pracně učíte sevřít nosnou myšlenku, programově se jí držet, protože vaše rozpínavá grafomanie vás znervózňuje, a potkáte kapelu typu Adonis DNA, je to, jako by vám mozek nabudila droga. Zostřené smysly se vyškubnou z vodítka, schopnost rozlišit podstatné se vytrácí v roztěkanosti nepřenositelných vjemů, je zaděláno na problém. Takhle: píšu o kapele, co mi rozhodila fazónu, se kterou mám vztah, kde láska stojí totéž co nenávist, soustředěnost je ztraceným slovem.

Hrozně dlouho jsem chodila kolem, odvaha se vždycky odporoučela s první změnou tempa, nečekanou intonací hlasu, další ranou do zátylku. Není lehké sladit kroky s kapelou, co hraje, jako by měla poruchu pozornosti, a zároveň se po mikrofonu sápal labilní eunuch, rozčiluje to i mate, ale myslím, že už jsme kámošky. Těžko říct, co tady převažuje, jestli má smysl kuchat napěchovaný šlendrián a čekat, co dřív vyhřezne, nebo to loupat zvenčí, rozpažíte, z jedné strany trempíkovská alternativa, z druhé black metal, uprostřed několikero songů. Bavíme-li se o možnostech crossoveru, Adonis DNA rádi pročesávají hranice těch umírněnějších extrémů. Zkuste myslet na vyjetější heavy Dunaj, ano, tak moc to běží šejdrem. Základ dává tušení hardcoru, zároveň uctívají tažnou sílu riffu, který jsou schopní ztlumit do kotlíkového vybrnkávání, anebo rozdmýchat do thrashové mely. Když metal, tak hutný doom i škrcený blekýř, nemocná hlava, šílený úsměv, a jak je to celé takové sympaticky jeblé, vzdáleně mi připomínají Zeni Geva, toho času na léčení.

Kytaru ve vleku pravidelně střídá vokál, který se našel v epileptickém screamu a dalších podvratných inkarnacích, sporadicky se zvládne zklidnit, ale pod kůží se stejně rýsuje neklid nachystaných svalů, okamžik před křečí. Dovedu si představit společnou šňůru s Voluptas, ti mají žánrovou schizofrenii secvičenou podobně a taková hygiena nikdy není od věci, tedy pokud se neštítíte ušpinit.

Nosič: cd/mp3
Rok: 2015
Vydavatel: diy