Social Circkle

Social Circkle

City Shock

autor: Váša | 24. 05. 2011, 12:51:46 | návštěv: 2027 | reakcí: 1

Vždycky mě hodně bavily kapely, který se s ničím moc neserou, a hrdě se hlásí k odkazu osmdesátých let a kořenům klasickýho hc punku. Hardcorový učebnice otevřený úplně na začátku. Vcelku jednoduchá muzika, ovšem s neuvěřitelným tahem na branku a ohromnou porcí energie. Mluvím o kapelách jako Regulations, Career Suicide, Brutal Knights nebo třeba Social Circkle.

První velká deska týhle bostonský party mě naprosto rozstřílela, je to až neuvěřítelný, jak málo stačí k tomu, aby člověk z pohodlný pozice v křesílku najednou lítal po kuchyni jak magor. Stačí pár chytlavejch akordů na kytaru, kousavý bicí, decentně zkreslená jednoduchá basa a lehce oprsklej a uřvanej zpěv. Ze Social Circkle mám podobnej pocit jako z Brutal Knights, právě co se týče toho ironickýho pohledu na všechno okolo, takovej ten pocit „chá chá, můžete nám všichni vlízt někam!" Je to jedna z věcí, která mě na těchle kapelách baví. Social Circkle jsou sice v porovnání s Brutal Knights přeci jen malinko „serioznější", přesto kapele nadhled rozhodně nechybí. Songy se zpravidla vejdou do dvou minut, ironický texty dodávaj ten nezaměnitelnej „fuck off" nádech.

Tahle kapela je pro mě ve všech směrech sympatická. Už jenom to, že v dnešní době nemaj vůbec žádný stránky, vidím jako hodně velký plus a malej signál, že to jsou punkáči skrz na skrz.

Deska City Shock vyšla po EP Static Eyes znovu na No Way Records, a zařadila se tak po bok výplodů podobnejch mazáků Government Waring nebo Citizens Patrol. Energii, která jde z kapely na koncertech, se nějakým způsobem podařilo přenést i na desku, což se podle mě povede málokdy. Díky tomu je tohle LP intenzivním zážitkem i v domácím prostředí, ovšem tentokrát bych zůstat doma nedoporučoval.

Protože Social Circkle hrajou na Sedmičce už v sobotu 28. května, a to v rámci benefitu na Československou anarchistickou federaci. Bude to jejich jediná zastávka v Čechách, proto důrazně radím nezůstat doma a vyrazit na koncert, jelikož živý hraní je věcí, která jde Social Circkle pořád nejlíp. Nejen že podpoříte dobrý aktivity, ale zároveň si užijete skvělou muziku.

SOCIAL CIRCKLE (USA) + ILÚZIA (Sk) + V.A.P.
28. května 2011
Praha, klub 007 Strahov