The Rest

The Rest

Všechno je možné

autor: Jer_C | 24. 05. 2006, 18:04:45 | návštěv: 2989 | reakcí: 0

Tak už i katalog Papagájova Hlasatele se může pochlubit "svými" Clou. A tihle navíc zpívají česky. Nová nadějná banda The Rest vydává své debutové album. O co jde?

The Rest jsou tři vymódění (nemůžu si nerýpnout ;) týpci z Brna co hrají tu nejměkčí odrůdu melopunku. Jejich debutové album "Všechno je možné" se nese v duchu klasických kalifornských kapel tohoto ranku. 7 skladeb, 24 minut, vše standardní odlehčené popíky. Deska nenabízí nic, co by mě nějakým způsobem zaujalo, ostatně já na tuhle hudbu nikdy nebyl. Asi tohle CD věnuju nějakému kámošovi - skejťákovi, ten z něj bude mít určitě ohromnou radost, že má zas na co jezdit.

Jednoduché skladby, které se bez křečí valí dopředu, ale zase ne moc rychle. Pěkně klídek, pohoda, kámo, dneska je párty, tak nic nehroť a bav se s námi. Nechceme s ničím moc prudit, hrajeme přímočaře, jednoduše a baví nás to, jak říkám: "já budu jenom hrát a zpívat a bude to fajn až to vychytám / a každej na výběr má co bude dělat dál / někdo září, někdo v září." To je naše vize. "Dnešní večer bude skvělý, každý z nás to ví / (...) možná ráno bude bolet hlava, ale komu to vadí." Prostinké veršíky, co byste čekali, ale text "dřív nebo později, někdo to odnese / když na někoho vleze, zisková agrese", to je skvělá ukázka úsporné a trefné punkové "poezie".

Uvidíme do budoucna, ale myslím, že o téhle bandě ještě uslyšíme. Iné Kafe se ti rozpadli, tady máš za směšný prachy nové idoly. Di do nich.

Žánr: melopunk
Celkový čas: 23:54