Sex Deviants

Sex Deviants

Obrázky všedních zpráv

autor: maxim horovic | 9. 05. 2006, 20:57:04 | návštěv: 5090 | reakcí: 9

„povýšenost, hloupost, neobjektivnost, nadutost a pravděpodobně i dobře maskovanej komplex méněcennosti jsou asi nejlepším vývozním artiklem pana recenzenta. I když mu memůžu upřít, že mě docela nasral.“ (z diskuse pod recenzí na musicserver.cz)

Nejdřív jsem si myslel, že napíšu nějakou reakci, která se obvykle snaží tvářit jako recenze. Ale jednak by mě čtenáři odhalili, druhak by odkryli i můj komplex méněcennosti a přece jen nerad vypadám jako chudák. Teda osobně jsem se s tím smířil, ale když to zjistí ostatní, tak se rozbrečim. Zrovna dneska se mi zdálo, že jsem obklopenej družinou padesáti skvostně rostlejch mulatek, který se mi smějou do ksichtu, ale tak zle, chtěj mě lynčovat, řvou ubožáku... (Já vim, z toho snu se dá vyčíst víc, vo mým péru se nikdy nedalo říct: tý vole, kladina...)

Potom mě napadlo, že bych dal dohromady koláž z diskusních příspěvků, co se rozpoutaly na počest aktuální desky Sex Deviants. Jenže k tomu stačí hodit pár odkazů a navíc to činí sama skupina, pilně odkazující na recenze, aniž by vybírala ty příznivé. To je sympatické, že? Stejně jako je sympatická jejich snaha dávat o sobě vědět tím, že rozesílají album po hudebních serverech. Z hlediska vzniklých diskusí se mi to jeví jako velmi dobrý marketingový tah, protože i negativní reklama je lepší než žádná, se ví, volové.

A nakonec jsem se zeptal svý méněcenný osobnosti: proč bych kurva něco z toho dělal? Tolik povyku pro takové (houbovité) album? Bez urážky, bez respektu. Jsou tady zajímavější kapely a desky, proč se například nepíše o seskupení Vítrholc? To je ve všech směrech jejich tvorby i života stokrát větší punk, i když ne tolik líbivý.

p.s.: Proč nevystrčí dopředu zpěvačku, jejíž pěvecký náboj je nesouměřitelný s ostatníma v kapele? Používají její alt pro kontrast, ale měl by znít v opačném gardu, ne jako křoví. Některé songy jsou slibné, nejsou jednoduché a tří akordové, motivů na jednu punklidovku mají habaděj. Nicméně nejlépe z toho vychází skačko „Jeleni“. Bez uzardění říkám, že se mi vybavily Zuby nehty, což je v kontextu celé desky směšné. Texty nechám stranou, zapadají do tohodle hudebního ranku, na můj vkus připitomělé střídají ty s jakousi výpovědní hodnotou. Co jsem ale vůbec nepochopil, to je obal. Ne, ne booklet, ale vobal. Obsahově, formu nehodnotim. To je kinofilm točenej v píči? A je vůbec ta červená louže se žlutejma ostnama píča? To jsou jejich „obrázky všedních dní“? V tom případě bych čekal jiný texty. (Nemůžu si pomoct, ale samotný název kapely ve mě evokuje poblitou šukačku na zábavě ve Hnojníku.)

Žánr: "punk s ženským zpěvem"
Celkový čas: 36:57
Vydavatel: Cecek Records
  1. Tady jsem žil
  2. Speedy life
  3. Jeleni
  4. Lásko neodcházej (žigul)
  5. Nejsou stejný
  6. Třetí cesta
  7. Vím, že nejsem
  8. Nevidím, nevěřím
  9. Dál
  10. Anglická
  11. O mase
  12. Bonus

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 9
M M
24. 05. 2006, 21:53:20
recenze fakt vo hovně,ale deska neni špatná.

federsel
16. 05. 2006, 11:19:29
recenze může psát každej,ale néni to nutný.

pavel pilch
14. 05. 2006, 12:03:39
cecek málokdy vyplivne něco, co by stálo absolutně za to...

14. 05. 2006, 11:23:45
Ne, v kocovine sem to nepsal,to bych te nasral daleko vic.Pokud ti to po jednom zmineni jine kapely prijde jako reklama,tak jo,sem reklamni agent.A skatulkovani? Nic,je priznacne,ze jedine, co si z toho odneses,je Hnojnik. Doufam,ze az budu psat o Vitrholc,tak budes verny ctenar.

FF
13. 05. 2006, 22:00:40
Tak z tehle recenze si odnesu opravdu jenom to ze nekde u Třince je Hnojník. Tos psal v kocovině ne? Reklama na Vítrholc?? Me si taky nasral a to fest. Hudba je to dobrá a se škatulkovaním co je vetší punk :-D se di vycpat.