Sporto

Sporto

More

autor: maxim horovic | 1. 06. 2009, 08:25:19 | návštěv: 6875 | reakcí: 15

My sme sektor pro domácí / my sme sekta pro žebráci, skvělé intro Manifesto s Aranovým textem, který přitlačí ke zdi všechny ty hip hop pitominky, Bonus - Arab - Kluk a Dáda, my jsme Sporto KDO JSI TY? Kleš a flešky, agregáty -  tady jsou Sporto Spojený Státy!

Sporto dávají čím dál větší důvod nebrečet po Emems a soustředit se na hajpaaktivní sebranku kolem Bourka  a Šampóna. Personálně si nejsem moc jistej, protože co nazkoušeli celý program s basou a bicíma, tak přišli s tím, že zkusej hrát častěj jen ve dvou, aby je to více bavilo. Jenže co brát vážně z verbálního průmyslu prostejch romantiků?

Jestli minulá deska byla příjemně načichlá osmdesátkovým post-punkem, kluci jdou mílovými kroky dál (a je celkem jedno jestli se ti to líbí nebo ne), tak novej lis More (prej číst móre - buď móre frajer, je snadný splynout a rozpustit se v davu) hraje na více barev a hlavně dává najevo, že se nebude ohlížet na žádný očekávání. Máte problém s jejich power popem? Nevím jak bych pojmenoval druhej flák Revo (kapesní revoluce, neztrácej ideály, snad nikdy nezahořkneš, jako ti před námi), posmutnělou easy fucking indietronickou balapičku s prozíravým textem. Netušim, kdo jim tohle bude žrát, ale já jo (pošli svůj životopis shrnutej v jedný větě). Tohle je majstrštyk, zato další

kousek Chlapci je už mešuge popina jako vystřihnutá z pornoburdy, rád bych viděl noisový požeráky kolem Silver Rocket (jsem taky) na jejich hlasitym koncertě. Ne, todle není možný, todle jim možná žere Aran (prej nejlepší kapela u nás) a pár dalších postiženců, ale na todle prostě nemáš otevřenou orbitálu, sou kecy že do do kundy vleze každej čurák. Anebo

Pandemia Sympatico, rapová balada s hostujícím Lyrikem (český hiphop je velká legranda, výjimka je pravidlo), (chcem sa cítiť živý, tak strádam), a snad se nebudem bavit o Arabově zpěvu, kterej má filtry jako kalhotky i šprndu, jenže na týdle procházce je to genitál, další je blbost. Voláš mě, kovboji? Jestli Bourek nepřestane šňupat silikon, tak bude brzo nahrávat celou desku sám, ty možnosti sou ohromný.

Pak další z precizních textů, jsem jen gádžo madafaka, sršivý triphop byl vždycky ploužák pro načevu a krásný smrtky, vé jako vendeta, zase čumíš na ty zvuky, můžu cokoliv a chci právě todle. Protože

To  není moje scéna, regulérní housemusic pro roštěnky se slabostí pro stroboskopickou louku, už nepočítám, nemám prsty. Kdo vydrží, sejme ho Cílek, kulatý analogový zvuky sou protivný jako všechna dětství dohromady a to sem se měl hodně dobře, dobrodružný cesty lesem kolem skály hořej rychle, každej je dospělý (jsem doma v herně, na náměstí). A Šampon (Dva zuby) zpívá o zrychtovanym ksichtu způsobem: vyjdem spolu na vrcholek a každej tvůj den budou narozeniny, už nikdo tě nebude milovat jako já, jediná. Zpěv vlaje do roztroušené elektroniky ohromivé čistoty a barev, sbalím úplně každou.

(Kdejaká svině chce sežrat tvůj oběd) Sporto otevíraj dveře rapu, což není tak překvapivý, fakáčový texty s druhým plánem, taky nejsem překvapenej, je příznačné, že tuhle hudební paletu unese ledatak Starcastic, kde sou ty elektronický kapely? Zapomněl sem na někoho? Jestli tohle je pop, tak máme popiči.

TADY JSOU SPORTO SPOJENÝ STÁTY, TADY JSOU SPORTO SPOJENÝ STÁTY...

Násos: http://www. temnysily.cz/stahuj/23

Žánr: clash-pop
Nosič: mp3 / LP
Celkový čas: 39:15
Vydavatel: Starcastic
  1. manifesto
  2. revo
  3. chlapci
  4. pandemia sympatico
  5. volám tě kovboji
  6. v
  7. to není moje scéna
  8. cílek
  9. dva zuby
  10. cdrw
  11. temný síly

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 15
Jakub
19. 06. 2009, 11:28:42
To album je skvělý, s každým poslechem lepší a lepší. A včerejší koncert to celý posunul ještě někam výš. Rozhodně jedna z nejlepších kapel současnosti v ČR, chce to jen trochu otevřít hlavu.

K.ba
15. 06. 2009, 01:49:47
maxim: já to myslel tak, že když JÁ mám naposloucháno, dá se těm VAŠIM recenzím rozumět. Že to neni jen kladení nějakejch vyonanovanejch slov na sebe, jak se může při prvnim nezasvěcenym čtení třeba zdát. Vždycky mě zas udiví jak je v tý virtualitě lehký dojít k dezinterpretacím a nedorozuměním. jak mohlo někohoho napadnout, že vás tu osočuju z diletantství? :)

14. 06. 2009, 15:37:07
jo, ten lunetik je dobrý. beck tam nikde není, to je úplně šejdrem. a co znamená "moc se to sebevymezuje"? něco jako autoonanyje?

alanP