Controller.Controller

Controller.Controller

X-Amounts

autor: Jer_C | 26. 03. 2006, 19:28:31 | návštěv: 3122 | reakcí: 0

Každý si rád poslechne pohodovou kytarovku. I když po všech těch tutově suprových "The Něco" retro partičkách může kdekoho přejít chuť. Žádný šumák nenahradí přírodní pomerančovou šťávu. Už vás taky to ostrovní bláznění kolem retro rocku nebaví? To není důvod zanevřít na melodické kytary. Controller.Controller z Toronta jsou vhodnou alternativou. Vzhlídli se v rytmickém post-punku, staví na chytlavých tanečních rytmech a výrazném hlasu exotické zpěvačky Nirmala Basnayake. Všudypřítomný je i příjemný elektronický háv, vypulírovaný do nejmenšího detailu.

Album X-Amounts působí jako vzletné vytrhnutí z šedivé letargie všedního dne. Po dlouhé době konečně slyším kytarovku, u které se nesetkávám s křečovitou trendovostí. Necítím tu chlad nahrávacího studia a přehnaně těžkopádnou vyumělkovanost. Controller.Controller jsou vítaným svěžím vánkem. 11 písní s celkovým časem lehce pod 40 minut se z repro beden line s lehkostí sobě vlastní a vy si klidně celou várku zopakujete. Je zajímavé, jak se kapela poprala s odkazem Joy Division. Ponurost vystřídala levitace. Výtečná masáž pošramocených nervů. Mozek si odpočine, pookřeje a rád vstřebá texty, které navodí pocit uvědomění. Dozorce z Toronta starostlivě bdí nad vašimi myšlenkami.

Album seženete u Starcastic.

Žánr: post-punk dance rock
Celkový čas: 38:28