Vole Love Production

Vole Love Production

Przeklęte EP

autor: herman hrma | 29. 11. 2008, 14:13:48 | návštěv: 4148 | reakcí: 1

Nepostižitelný, všemocný a nicotný bog se smiloval a opět nám ukazuje svou pravou, transsexuálně ztopořenou tvář, a když říkám tvář, myslím tělo, když říkám tělo, víte, že jde o poštěvák hudby a růžová konečně dostala ten správný odstín.

Elektronickej striptýz v baru u Šestikarátový pichny znamená jediné: electro úchylné a hravé, přízemní stejně jako rajské, nevim, kdy jim konečně vyroste konkurence, kdo by ale rostl, když Vole Love Production teprve dozrávaj. A jaké že osvícené nakladatelství oslovilo ostravské trashery? Bez obav, tuzemské ne, je to polský netlabel s více než příznačným názvem - By?em kobieta. Šest tracků, formát mp3 a polská podpora, která není náhodná, kapely kolem VLP pravidelně hrají na sever od hranic. A nejen to, coby výtvarníci tam vystavují, coby hudebníci participují na dalších projektech (Popgej Jakub Adamec aktuálně s výborným zespolem The Complainer & The Complainers).

Tři skupiny, genderově vyvážené i znetvořené, každá ustřeluje trochu jinam. I Love 69 Popgeju své dostaveníčko s discem odívají do bizarního, magnetofonově atmosférického zvuku, jedna lajna s předchozím štyklem As long as the Pump is pumpkin, so long as the Bassdrum is going. Nedbají čistého zpěvu, hlavní je celek, trash zvuků, analogový balast a další bordelózní šuntoví krásně ladí s melodiemi, které korunují textovými výrony na úrovni mladší doby plastové: „my blood is cleaner than your blood, my father is bigger than your god“ (Srdíčko). Fuck me, babyboys.

Like She ukazují na dveře, za kterými se může skrývat širší posluchačský úspěch. Jejich beaty jsou rázné, špinavé i šukézní, disponujou silnou melodií a zpěvu, potažmo nepřijatelnému textu není moc rozumět, překryt hudbou. Jako byste zkřížili Midi Lidi a Nesselsdorf a výsledného patvora poslali na techno trip. Hitovější je Duhowy rap, taky umírněnější, zato Finda Lidem ukazuje, že tady máme rovnocenného soupeře německým spolkům typu Chicks on Speed.

Marius Konvoj mastí osmibitové core, takže se nachází nejdál od „popu“. Zvuky sází první dobrá a vychází mu to, agresivní, flekaté, rozcákaná poluce a výsměch, prdel je až první, duchovní bodlo – Křesťanská party. A to je jemnější poloha jejich produkce, track uzavírající maxisingl, Negatronic, je více break a více core, elektronika polekaná sama sebou, nicméně šlape to jako Hilda Hrkavá na housenkové dráze. Marius Konvoj se nebojí konspirace a bastard je jejich druhé jméno, takže rozseká Bacha i Hasselhoffa.

Je to tady, dámy a pánové, Vole Love Production a jejich manifest pozitivní touhy po fucku. Láska v přímém přenose, sundejte ohařům S&M řemeny a vypusťte krev. Ať žije šantánový gospel. Haleluja!

Deska je ke stažení přesně tady.

Žánr: electronic sexy shit