The Mood

The Mood

Make Us Wonder

autor: maxim horovic | 15. 11. 2008, 14:05:20 | návštěv: 5224 | reakcí: 1

Babice, Uherské Hradiště, špička tuzemského indie rocku, taky Have a nice day crew a pořádání koncertů, DIY a respekt, aktuálně nové spojení s malým labelem Absent Hour a deska Makes Us Wonder, třetí (čtvrtá) v pořadí. Poslech a otazníky.

Jistě, Bleeding Rain je vlajková loď, hit přesný a rozparáděný jako povedené setkání. Tohle je typ songu, o kterym se kapelám zdá, spoutává a nemíří pod pás, ohraje se, ale za dlouho. Jenže The Mood mají s Landmine Spring nejen společná hraní, podobně jako oni tady nemají publikum, ne kolik by si zasloužili. To jsou kecy, co? Nevim co si kdo zaslouží, nejsem bog a odkdy se svět otáčí podle justice for all... Mají co chtějí, můžu je milovat jak chci, ale zástup ze sebe neudělám, skvělej indie rock je trojsloví bez zázemí, většina nechce nic skvělýho, natož indie, možná rock rozvařenej do vesnický prdelanky nebo gulášek vopepřenej šlehačkou smyčců.

Run out of luck je už rádiovka se vším všudy, korunovaná sborem, je to happy a je to milé, na hraně, ale snesitelné, potrava pro R1 a snad brzo nezrušené Wave. Dávám přednost načepýřené Key, to už jsme zpátky mezi Antelope a This Ain´t Vegas, abysme se drželi toho, co u nás je možné vidět.

Instrumentální Sugar, rozvlněná jako věčná očekávání Southpaw, nesladim, ale zákusky můžu. A tohle směřování se projevuje i dále. Chytlavé kytarové linky, sampl pronikající vyšívanou dečkou, jen na tři stehy, libový zpěv, co by mohl přitlačit více, a když se to stane, zachvěju se vzpomínkou na Dirty Pictures. Průzračné, krásně čitelné songy s vyhrávkami, které nenudí, slunečný zvuk bez harampádí (Ježek) nechává vyniknout jednoduchost písničky.

Takže se jemně zmítám, řikám si Ty krávo tadle holka je až moc pěkná, takový já vzájemně neničím, takovejma se nenechávám zmást, zajímavost musí mít šerednej pruh přírody, ty pěkný sou kojený zrcadlem a maj konstruovanou bolest, tam nejdu. Jenže tady neuhnu. Pocket magic je přístupná komukoliv, dobrý popík a I do have no control mě vrací zpátky k The Mood, jak si je představuju, jak bych je chtěl. Jenže láska je vždycky o dvou polovinách, lavuju a vraždim.

(Stejně jako krásný booklet Anežky Hoškové.)

Celkový čas: 26:10
Vydavatel: Have A Nice Day Crew, Absent Hour Records a Can Tattoo