Hush

Hush

Stereotype

autor: Jer_C | 23. 01. 2006, 00:23:45 | návštěv: 3231 | reakcí: 9

No, co na to říct. Nerad píšu na něco/někoho špínu, ale v tomto případě to asi nepůjde jinak. Hush je jen další zbytečný revival hardrockových dinosaurů s nebezpečně velkou dávkou sebevědomí. Říkal jsem si, že podobným spolkům definitivně odzvonilo, ale jak je vidět, tak nikoliv. To jen míra mé ignorace a obrnění se proti nim je za ta léta na vysoké úrovni.

No, ale stereotypu se neubrání čas od času nikdo, takže jsem to zkusil. Není to tak zlý, jak jsem čekal. Po muzikantský stránce není Hush moc co vytknout. Zpěvák má dobrý hlas, svůj nástroj ovládá každý v kapele dobře. No jo, ale ta hudba. Jsem nevěděl, že už i odpad se krade. Deep Purple a Pearl Jam vyházeli na skládku svý nejslabší kusy a Hush se na ně slétli jak supi na mršinu. Všechno pečlivě sesbírali. Na vedlejší hromadě smetí našli ještě nějaký plesnivý rádiový melodie. Řekli si, že by se to mohlo hodit a vzali je s sebou. Zašli s tím do studia, tam to s nesmírnou pečlivostí a křečovitou touhou po úspěchu smíchali dohromady a aby jim to sběratelé přizdisráčských hodnot žrali, tak se nechali vést zkušeným Petrem Slezákem, který ví, co a jak. Vskutku precizní práce.

A teď jsou jenom nakrklý, proč jim to žádný major label nesežral. Vždyť je všechno perfektní. Asi to bude chtít větší snahu, více se snižovat a méně se narovnávat. Pak jim třeba konečně někdo dá toužebně očekávanou smlouvu na dvě další stejně mizerný desky, ohákne je do drahých hader, najme schopnějšího designéra a postaví kolem nich armádu poskoků, kteří budou svým pánům oddaně sloužit. Ve snu už se v týhle pozici Hush vidí, ale to je zaslepuje a padají přímo na hubu. Ale co, staří džískáči jim budou vždycky věrný, vždycky je vytáhnou z bahna a vždycky pro ně budou největší hvězdy hned vedle Iron Maiden a Alkeholu.

Při poslechu alba Stereotype mi v hlavě pořád dokola zní jeden náramně trefný verš od Complicité Candide, "starý časy jsou v hajzlu, ať tam shnijou!". V mý žumpě kuriózních sraček se ale Hush dlouho neohřeje. Bude si muset hledat jiný místo. Podrážek je dost, takže se určitě někde uchytí. Víte jak to chodí. Ale tak mě napadá - komu je příjemný mít boty od hoven?!

Žánr: moderní hard rock
Celkový čas: 44:43
Vydavatel: Hush
  1. Pragmatic
  2. Feel
  3. Hollywood
  4. Youre Away
  5. I Believe
  6. A thrill in the morning
  7. Wake Up
  8. Planet Youth
  9. Burdock
  10. Lay Down
  11. Halve My Sense
  12. The Sunlight
  13. Appletown

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 9
humphrey
10. 01. 2008, 17:19:36
ty voe f.x. šalda hadr...ten vybroušený styl, ta trefnost a vzletnost ;))) musíš bejt na sebe pyšnej...ale i exhibovat se musí umět..vymlouvat ti, že rovnice Alkehol Hush aspoň mě nedává smysl je marné, tak se příště drž svýho kopyta a cupuj čemu hovíš...

valerian
22. 10. 2006, 13:10:40
dik!!! to jsem se pobavil... opravdu vkusne a vtipne sepsano.. o stavu veci to je ze? nebo ne?