Awesome Color

Awesome Color

Electric Aborigines

autor: horovic | 10. 04. 2008, 15:28:58 | návštěv: 3993 | reakcí: 1

Kdopak by se netěšil na vášnivé vyznavače kytarových riffů přesných jako brázda oblohy, jeřábi táhnou a divousi, němí a halasní, pobíhají v naběhlých žilách stepi. Na barvě nezáleží, na barvách ano. Elektrika je přírodní droga.

Awesome Color znají délku svých paží a vědí, kolik hudby unesou, žádná skladba není příliš dlouhá, krve se nepřejíš. Eyes of Light jako nádherný, hrubozrnný trip plný noisové psychedelie. Vrtné věže jsou daleko a hloubka, ta čeká. Garážový idiot je pouhý podomek, uvnitř hlučí otevřené motory, hej mamrde, kde jsou kapotáže? Nestarej se o namačkaný bestie, až otevřu vrata, budeš pozdě. Obešel sem polí šest, ale až tady je ten správnej smrad, je to ropnej drink, řekl bych. Oktanová symfonie, neznabohu...

Bluesrocková Come And Dance podmalovaná klávesou ukazuje, kam až sahají, seš nejkrásnější barová děvka na světě, come and dance now bejby. V poušti je opuštěnej hangár a uvnitř mrtvej zepelín, neva? Taste It je jako ropný kyvadlo, chce umořit pomalym tempem. O to více vyzní zvonivé a kvílející kytary v Outside Tonight, blues explosion je jako žába na prameni, mechanické tělo nacucané škraloupem a skvrnou, vidí daleko a nemžourá.

Dřevní hard rock nebezpečných přísad, dalekonosný a proměnlivý vokál Dereka Stantona. Přirozený ve vysoké poloze stejně jako mručivé, proměnlivý jako vítr, jako vítr za deště. A co teprve, když se zpěv znásobí – The Moon – za nocí se nese klekání jako maják hladinou. Rozostřené a efektované kytary vystřelují jako bolest, derou se stále dál, slepě a orgasmicky. Richterova stupnice ztratila svou váhu, klepou se ti kolena, co chceš víc.

Eyes of Light se ukazuje jako falešný směrovač, nevázané psychedelie není tolik a vzdušné blány noisu se taky netřepetají v každé molekule za oknem. Awesome Color vábí k bluesovým kořenům a odolat je tak těžké. Queens of the Stone Age zanechali jejich mylným představám o dobách kamene a Turbonegro sedí na kraji silnice, s veteránskou kličkou na klíně, Motörhead vylívaj olejovou vaničku a hledaj dítě, západ slunce je jen pro chlapy se zjizvenym srdcem.

Závěrečná Evil Rose už je syrová a hrubě tesaná, ještě o polovinu tišší a je tu folk, jenže elektrika hraje barvama a hluk je nutnou součástí něhy, učesaný domorodec vyznává jediného boha: Ecstatic Peace!

Žánr: noise-garage-blues
Celkový čas: 44:27
Vydavatel: Ecstatic Peace!