Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - - - - BLOK - - - - - - - - - - - -

Co si dát v Moskvě? Makaroni!

Co si dát v Moskvě? Makaroni!

Tupé Ostří a jejich přesahy

autor: k-barata | 19. 11. 2016, 11:15:10 | návštěv: 1400 | reakcí: 0

Tupé Ostří je punk/hardcorová banda z Čelákovic. Za rok a půl, co se „sešli a nerozešli“, jak tvrdí na bandzone profilu, toho stihli hodně. Téměř tři desítky domácích koncertů s pár výjezdy do Německa, jeden výrazně angažovaný videoklip a změny v sestavě. Stálicemi jsou basák Karlos (ex Protocol a JBM) a trhač kytarových strun Honza (ex ROB alko punk). Chlápek od činelů a kopáku, Patrik, několikrát vyhrožoval odchodem, ale po přečtení nemála lékařských studií o tom, že hardcore má pozitivní vliv na nervovou soustavu, se rozhodl ještě chvíli setrvat. U mikrofonu je od června temný muž zvaný Satan, který si s basákem Karlosem vyzkoušel spolupráci už v blackmetalovém tělese Nervus Vagus. To v roce 2013 ukončilo činnost, Satan od té doby značně vypracoval grow-scream-jódlovací schopnosti a Karlos fatálně změnil úchop hudebního nástroje.

Kromě skočné hudby a vytrvalé podpory akcím, na nichž se bílá hrdost posílá minimálně do koše na odpadky, je nezanedbatelný přínos Tupého Ostří v tom, že do České republiky tahají podobně naladěné zahraniční kapely. Většinou si je i doma ubytují a nakrmí. Naposledy si hoši dali dokonce tříkoncertní miniturné s moskevskou kapelou Мать!!! Макароны тащи... [Mat'!!! Macaroni tas'chi...]., česky něco jako „Mami, dones makaróny". „Makaroni“ byli v Praze poprvé, ale baskytarista Anton hraje rovněž v The Dead President, kteří se u nás už několikrát představili. V logu mají naštvaného modrého vlka s vypoulenýma a popraskanýma bulvama, což má z jejich hlasitého punku staré školy, sem tam říznutého východní lidovou. Po vlčím vyjí a zpívají jedině rusky a můžeme být rádi, že si do angličtiny přeložili alespoň název kapely.

První zastávkou tour byl pražský Baryton. 28. října se neukázalo být zrovna vhodné datum, snad kvůli prodlouženému víkendu, možná kvůli trachtacím na hradě i v podhradí. Společně se zvukařem dvacet lidí. Ale i to stačilo na slušný kotel, kterému, jak už to tak v Barytonu chodí, vévodila nezdolná potetovaná zpěvačka, motorkářka Nasťa. Muzicírovali hodinu (!) a nuda to nebyla. I když je k nevíře, že se všichni ráno probudili a zvládli pokračovat v cestě, další set odehráli 29. v Poděbradech, kde je doprovodila našlápnutá a nekompromisní Interpunkce. Závěrem zahráli 30. října v německém městě Lauscha. 

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek